Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Balsamic pack
Barbecue pack
Cilantro Lime pack
Lemon Herb pack
Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)
Plain pack
Teriyaki pack

Hassle Free Subscriptions (Save 10%) - Middleweight (10 pounds)

Regular price $109.00 $98.10 Sale


Save 10% on Every 10 Pound Order!  Pause, Edit, or Cancel Any Time!

Move up the ranks with our middleweight plan! We’ll send ten pounds of your favorite chicken breast varieties!  Choose any or all of our seven varieties! All our chicken breast is marinated, grilled, cut into bite-size pieces, weighed and vacuum sealed!  There are two 8 ounce containers in each 1 lb. package! 

Each container contains one cooked pound of chicken.

Nutritional Facts:

Balsamic
(per 8 ounces) Calories: 360, Protein: 56 grams, Carbs: 1 gram, Fat: 4 grams, Sodium: 220 mgs, Sugar: <1 gram

Cilantro Lime
(per 8 ounces) Calories: 370 Protein: 51 grams, Carbs: 0, Fat: 5 grams, Sodium: 260 mgs, Sugar: 0

Barbecue
(per 8 ounces) Calories: 350, Protein: 51 grams, Carbs: 0, Fat: 2.5 grams, Sodium: 170 mgs, Sugar: 0

Plain
(per 8 ounces) Calories: 320, Protein: 56 grams, Carbs: 0 gram, Fat: 6 grams, Sodium: 105 mgs, Sugar: 0

Lemon Herb
(per 8 ounces) Calories: 370, Protein: 53 grams, Carbs: <1 gram, Fat: 4.5 gram, Sodium: 250 mgs, Sugar: 0

Teriyaki
(per 8 ounces) Calories: 350, Protein: 52 grams, Carbs: 1 gram, Fat: 2.5, Sodium: 200 mgs, Sugar: <1 gram

PreContest Pounder
(per 8 ounces) Calories: 270 Protein: 56 grams, Carbs: 0, Fat: 0, Sodium: 105 mgs, Sugar: 0  ***This is completely unseasoned, no oils, salts or spices added. Buy at your own risk!

Customer Reviews

Based on 11 reviews
55%
(6)
18%
(2)
9%
(1)
9%
(1)
9%
(1)
J
J.B.
Terrible customer service

I didnt want the subscription service but they gave it to me. Called to cancel order, they cancelled my order but never refunded my money. Must now dispute with cc company. Very unethical...very disappointed....

Hi Jeff. We are sorry to see you are dissatisfied. We are looking into why you were never credited. Unfortunately; sometimes slip through the cracks. We will make certain you are properly credited. However; please understand- we NEVER give anyone a subscription. It is actually IMPOSSIBLE for us to do. The very fact that you received this link to review the product shows that this is the product that you purchased at checkout. It may be that you did not realize you were choosing the subscribe option; this happens... as the save 10% option is an attractive option to most. Regardless. Your situation will be resolved.

D
D.D.
Awesome Chicken

The Balsamic Chicken is absolutely fantastic. Unfortunately, Teriyaki was missing the teriyaki this time.. but I just added some BBQ sauce.

J
J.R.
Bad business practices

The chicken is great. Couples of things. 1. upon delivered a lot the sauce comes out of the chicken which reduces the flavor of the chicken. The entire boxes of paper was soak with your sauces. 2. I only requested 10 pounds you took advantage because you has my credit card information and send me another 10 pounds. When I called your company made it seem like I clicked on the weekly subscription.... Pleaseeeee..... 3. You charged me for another shipment that I canceled and didn't refund my money like I was told on the phone. I was planning to be a long term customer when I tried your chicken but now because of the above reasons you lost a customer. Have happy chicken life.

R
R.
what i expected and more

The meals are more tastier than I thought! Although, I wasn't expecting the BBQ chicken meal to be covered in pasta sauce (instead of BBQ), but the chicken is cooked well and that is more important to me. I like that they took the time to add instructions for thawing and suggested 'best by' dates. I also love that its all separated in easy to carry portions and takes the guess work out of my weekly meal prep. I will definitely be ordering more.

T
T.R.

The chicken is delicious. Only issue I’ve encountered are some of the containers crack a little